היתרונות של נכס בקרבת ים

 

 

 

בית עם נוף לים נשמע כמו נכס חלומי ואכן במדינה כמו ישראל בה קיימת רצועת חוף ארוכה, החלום יכול להפוך למציאות. אם יש לכם את ההון העצמי ואתם מתבלטים באם מדובר בהשקעה משתלמת, לפניכם 5 יתרונות עיקריים של כאלו נכסים.

 



נוף

 

למרות שלא צריך להרחיב בנושא כי בכל זאת, מדובר ביתרון מובן מאליו, עדיין אי אפשר להתעלם מכך שהנוף של בית בקרבת הים הוא אחד היפים. דמיינו לכם שכל בוקר אתם מתעוררים לרחש הגלים, פותחים את החלון ורואים את הים הכחול נפרש לפניכם, אין ספק שזה מרשים. ההרגשה, האווירה, הניחוח באוויר כל אלו ועוד הם מאפיינים של מגורים בקרבת הים שאין להם תחליף.

 

 

ערך

 

בעולם הנדל"ן הקרבה לחוף הים משפיעה על ערכו של הבית. גם אם מדובר בדירה קטנה, או בבניין ישן, מדובר בהשקעה אשר תמשיך להניב ועם השנים סביר להניח שתהפוך ליותר ויותר משתלמת. בין אם למגורים ובין אם להשקעה, הביקוש תמיד גבוה יותר מההיצע, וביקוש גבוה לעומת היצע נמוך משפיע לטובה על ערכו של הנכס ומבטיח, שגם אם תרצו למכור, תמיד יהיו קופצים.

 

 

 

איכות חיים

 

יתרון נוסף של נכס בקרבת ים הוא איכות החיים. קרבה לחוף הים היא סמל סטטוס ממש והיא מזוהה עם איכות חיים גבוהה ויוקרה, לכן אין זה מפתיע שמדובר בחלומם של רבים מהקונים. כמו כן ישנם אזורים אשר נחשבים ליוקרתיים יותר מאחרים, במיוחד באזור המרכז, שם הים הוא יתרון מרכזי בנוסף ליתרונות רבים אחרים כמו למשל מקומות בילוי רבים, מסעדות, תיירים, חנויות, דוכנים ושלל אטרקציות אשר יכולות להפוך את החיים לחופשה מתמשכת ומהנה.

 

 

 

אקלים

 

למגורים בקרבת הים ישנו יתרונות הבאים לידי ביטוי גם במזג האוויר. אין זה יוצא דופן לשבת במרפסת של הבית וליהנות מבריזה קיצית של שעת בין ערביים גם בימים חמים. למרות הלחות והחום הישראלי, מזג האוויר ליד הים הוא אופטימלי ומעבר לכך, הבריזה הטובה יכולה לחסוך מכם את הצורך בקירור הבית ובעלויות החשמל. מלבד הבונוס לחשבון הבנק, הבריזה המגיעה מן הים הנה נקייה ומרעננת ולכן תורמת גם לבריאות ולהרגשה הטובה.

 

 


פנאי

 

אם עד עכשיו לא השתכנעתם, היתרון הבא וודאי יצליח להסיט את המאזניים, שכן חוף הים הקרוב הוא אטרקציה בפני עצמה. לגור במרחק דקות ספורות מהים זהו יתרון שאין לו מתחרים, כך לאחר כל יום עבודה אפשר להגיע עם ספר טוב לחוף הים, לקבוע להיפגש עם חברים, לבצע פעילויות ספורט שונות, להגיע לאחר הצהריים או לבוקר של כיף עם בני המשפחה והילדים בנגישות מלאה ובספונטניות מרבית. אין צורך להיערך או להביא מלא ציוד, כי ברגע שתמצו תוכלו פשוט לקפוץ הביתה למקלחת והתרעננות.


לסיכום: מה האפשרויות?


ערכן של דירות על הים תמיד שומר על עצמו, שכן ישנו ביקוש גבוה. אם ברצונכם להגשים את החלום כדאי שתעשו זאת בערים מרכזיות או בערים ולהן תנופת בנייה ופרויקטים חדשים למגורים והשקעה בקרבת הים. ישנם ערים רבות בארץ ובהן בתים בקרבת הים, בין אם חדשים ובין אם קיימים. כדי לבחור באפשרות הטובה ביותר ולמצוא השקעה משתלמת כדאי ורצוי לפנות לחברת תיווך מקצועית המתמחה בבתי יוקרה ליד הים. חברה כזו תוכל להראות לכם נכסים רלוונטיים הן לצרכים ולרצונות שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם. כמו כן חברה מקצועית תוכל להראות לכם נכסים ביעדים אסטרטגיים ביותר, תוך שמלווה אתכם לכל אורכו של התהליך.